Allianz'ın müşteri sadakat programı "Allianz 365" 500 bin kullanıcıya ulaştı

Ekonomi (AA) - Anadolu Ajansı | 27.03.2025 - 13:05, Güncelleme: 27.03.2025 - 13:16 114 kez okundu.
 

Allianz'ın müşteri sadakat programı "Allianz 365" 500 bin kullanıcıya ulaştı

- Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı: - "2 yılını dolduran programın 500 bin üyeye ulaşmasından büyük mutluluk duyuyoruz"
İSTANBUL (AA) - Allianz Sigorta'nın müşteri sadakat programı Allianz 365'e, iki yılda 500 bin üye katılım sağladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Allianz Türkiye, sadakat programı Allianz 365 ile yılın her günü sağlıktan alışverişe, kültür sanattan seyahate kadar birçok alanda ayrıcalıklı hizmet ve indirimler sunuyor. Bir yılda sunulan 50'den fazla kampanya ve ayrıcalıktan faydalanan Allianz 365 üyeleri, yaklaşık 500 bin adet kampanya kodu aldı. Allianz 365 programına, "Allianz'ım Mobil" uygulaması üzerinden üye olunabiliyor. Allianz'lılara, Platinum, Gold, Silver ve Bronze olmak üzere dört farklı üyelik kategorisi sunuluyor. Sigorta poliçesi, emeklilik sözleşmesi adedi, yıllık prim tutarı veya birikim tutarına göre belirlenen üyelik kategorisi yükseldikçe üyeler daha fazla ücretsiz hizmet ve indirimden faydalanabiliyor. Programa üye olan müşteriler adına Koruncuk Vakfına bağışta bulunuluyor. Müşterilerin bir üst kategoriye prim-birikim ve poliçe-emeklilik sözleşme sayısı bakımından ne kadar yaklaştıkları ve üst kategoriye geçtiklerinde hangi yeni ayrıcalıklara ulaşabilecekleri de Allianz'ım mobil uygulamasından ayrıntılı şekilde incelenebiliyor. - "Müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendiriyoruz" Açıklamada görüşlerine yer verilen, Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, müşteri odaklılık ve dijitalleşmenin Allianz'ın öncelikli stratejileri arasında yer aldığını belirtti. Kırcı, "Allianz Türkiye olarak varoluş amacımız bizlere sağlığını, geleceğini ve birikimlerini emanet eden 8 milyon müşterimize her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmek." ifadelerini kullandı. Tüm faaliyetlerinin merkezine "müşteri odaklılık" yaklaşımını koyarak, birçok alanda, yeni ve heyecan verici çalışmalar hayata geçirmeye devam etiklerinin altını çizen Kırcı şunları kaydetti: "Hem yeni müşteri kazanırken hem de mevcut müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendiriyoruz. Allianz 365 sadakat programımız da bu vizyonla hayata geçirdiğimiz çözümlerimizden biri. Allianz 365 sayesinde müşterilerimiz, farklı ayrıcalıklarla ihtiyaçlarını karşılarken hayattan keyif alabilecekleri aktivitelerle buluşabiliyor, Allianz'lı olmanın ayrıcalıklarını yaşayabiliyor. 2 yılını dolduran programın 500 bin üyeye ulaşmasından büyük mutluluk duyuyoruz."​​​​​​​
- Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı: - "2 yılını dolduran programın 500 bin üyeye ulaşmasından büyük mutluluk duyuyoruz"

İSTANBUL (AA) - Allianz Sigorta'nın müşteri sadakat programı Allianz 365'e, iki yılda 500 bin üye katılım sağladı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Allianz Türkiye, sadakat programı Allianz 365 ile yılın her günü sağlıktan alışverişe, kültür sanattan seyahate kadar birçok alanda ayrıcalıklı hizmet ve indirimler sunuyor.

Bir yılda sunulan 50'den fazla kampanya ve ayrıcalıktan faydalanan Allianz 365 üyeleri, yaklaşık 500 bin adet kampanya kodu aldı.

Allianz 365 programına, "Allianz'ım Mobil" uygulaması üzerinden üye olunabiliyor. Allianz'lılara, Platinum, Gold, Silver ve Bronze olmak üzere dört farklı üyelik kategorisi sunuluyor.

Sigorta poliçesi, emeklilik sözleşmesi adedi, yıllık prim tutarı veya birikim tutarına göre belirlenen üyelik kategorisi yükseldikçe üyeler daha fazla ücretsiz hizmet ve indirimden faydalanabiliyor.

Programa üye olan müşteriler adına Koruncuk Vakfına bağışta bulunuluyor. Müşterilerin bir üst kategoriye prim-birikim ve poliçe-emeklilik sözleşme sayısı bakımından ne kadar yaklaştıkları ve üst kategoriye geçtiklerinde hangi yeni ayrıcalıklara ulaşabilecekleri de Allianz'ım mobil uygulamasından ayrıntılı şekilde incelenebiliyor.

- "Müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendiriyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen, Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, müşteri odaklılık ve dijitalleşmenin Allianz'ın öncelikli stratejileri arasında yer aldığını belirtti.

Kırcı, "Allianz Türkiye olarak varoluş amacımız bizlere sağlığını, geleceğini ve birikimlerini emanet eden 8 milyon müşterimize her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmek." ifadelerini kullandı.

Tüm faaliyetlerinin merkezine "müşteri odaklılık" yaklaşımını koyarak, birçok alanda, yeni ve heyecan verici çalışmalar hayata geçirmeye devam etiklerinin altını çizen Kırcı şunları kaydetti:

"Hem yeni müşteri kazanırken hem de mevcut müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendiriyoruz. Allianz 365 sadakat programımız da bu vizyonla hayata geçirdiğimiz çözümlerimizden biri. Allianz 365 sayesinde müşterilerimiz, farklı ayrıcalıklarla ihtiyaçlarını karşılarken hayattan keyif alabilecekleri aktivitelerle buluşabiliyor, Allianz'lı olmanın ayrıcalıklarını yaşayabiliyor. 2 yılını dolduran programın 500 bin üyeye ulaşmasından büyük mutluluk duyuyoruz."​​​​​​​

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve noktahaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
beylikdüzü escort esenyurt escort beylikdüzü bayan avcılar escort istanbul escort beylikdüzü escort bahceşehir escort esenyurt escort fındıkzade escort fındıkzade escort istanbul escort şişli escort