Ağır ticari satışlarda bakım önem kazandı

Gündem 28.02.2022 - 09:03, Güncelleme: 28.02.2022 - 09:42 4941+ kez okundu.
 

Ağır ticari satışlarda bakım önem kazandı

Ağır ticari satışlarda bakım önem kazandı
Özellikle navlun bedellerinin son bir yıl içinde 4,5 kat artarak 2 bin Euro ile 9 bin Euro arasında değişen oranlara ulaşırken, ticari araç bakımları önem kazandı. İSTANBUL (İGFA) - Ağır ticari pazarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, özellikle navlun bedellerinin son 1 sene içerisinde 4,5 kat arttığına dikkati çekti. Hem şirketler, hem de şoförlerin navlun fiyatlarındaki artış sebebiyle deniz taşımacılığından karayolu taşımacılığına ciddi anlamda yönlenmiş durumda olduğuna dikkati çeken Erdem, "Bu ağır ticarilerin Avrupa normlarına uygun teknik yeterlilikleri sağlaması gerekiyor. Otomobil tarafında araç sahipleri ellerindekini korumak adına bakımlara daha çok dikkat ederken, ticari araç sahipleri maliyet kaygılarıyla bakımları aksatabiliyor. Avrupa'daki lojistik faaliyetlerinin sorunsuz geçmesini isteyen ağır ticari araç sahiplerinin mutlaka bakımlarını eksiksiz yaptırmasını ve tüm teknik kontrolleri yetkili servislerinde gerçekleştirmesini şiddetle tavsiye ediyoruz" dedi. İkinci el araç fiyatlarındaki artışın, otomobil sahiplerini eldekini koruma yoluna yönlendirdiğini ve bu sebeple bakımlara ekstra önem vermeye başladığını, ancak ağır ticari dünyasında durumun tersine döndüğünü ifade eden Erdem, bakımsız kamyon, otobüs ve çekicilerin ortalama yüzde 10 ile yüzde 20 arasında daha yüksek yakıt tükettiğine dikkati çekti.
Ağır ticari satışlarda bakım önem kazandı

Özellikle navlun bedellerinin son bir yıl içinde 4,5 kat artarak 2 bin Euro ile 9 bin Euro arasında değişen oranlara ulaşırken, ticari araç bakımları önem kazandı.

İSTANBUL (İGFA) - Ağır ticari pazarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, özellikle navlun bedellerinin son 1 sene içerisinde 4,5 kat arttığına dikkati çekti.

Hem şirketler, hem de şoförlerin navlun fiyatlarındaki artış sebebiyle deniz taşımacılığından karayolu taşımacılığına ciddi anlamda yönlenmiş durumda olduğuna dikkati çeken Erdem, "Bu ağır ticarilerin Avrupa normlarına uygun teknik yeterlilikleri sağlaması gerekiyor. Otomobil tarafında araç sahipleri ellerindekini korumak adına bakımlara daha çok dikkat ederken, ticari araç sahipleri maliyet kaygılarıyla bakımları aksatabiliyor. Avrupa'daki lojistik faaliyetlerinin sorunsuz geçmesini isteyen ağır ticari araç sahiplerinin mutlaka bakımlarını eksiksiz yaptırmasını ve tüm teknik kontrolleri yetkili servislerinde gerçekleştirmesini şiddetle tavsiye ediyoruz" dedi.

İkinci el araç fiyatlarındaki artışın, otomobil sahiplerini eldekini koruma yoluna yönlendirdiğini ve bu sebeple bakımlara ekstra önem vermeye başladığını, ancak ağır ticari dünyasında durumun tersine döndüğünü ifade eden Erdem, bakımsız kamyon, otobüs ve çekicilerin ortalama yüzde 10 ile yüzde 20 arasında daha yüksek yakıt tükettiğine dikkati çekti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve noktahaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
beylikdüzü escort esenyurt escort beylikdüzü bayan avcılar escort istanbul escort beylikdüzü escort bahceşehir escort esenyurt escort fındıkzade escort fındıkzade escort istanbul escort şişli escort