Kayseri'de trafik güvenliğini tehlikeye düşüren 2 motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza
Gündem
(AA) - Anadolu Ajansı |
22.06.2026 - 09:47, Güncelleme:
22.06.2026 - 09:55 86 kez okundu.
Kayseri'de trafik güvenliğini tehlikeye düşüren 2 motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza
Kayseri'de trafik güvenliğini tehlikeye düşüren 2 motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de sosyal medya için trafikte video çeken iki motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza kesildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, "Sosyal medya videosu çekmek için canlarını tehlikeye atan gençler" konulu sosyal medya paylaşımı üzerine çalışma başlattı.
Ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye düşüren iki sürücüye Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddelerinden toplam 167 bin lira cezai işlem uyguladı.
Kayseri'de trafik güvenliğini tehlikeye düşüren 2 motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza
KAYSERİ (AA) - Kayseri'de sosyal medya için trafikte video çeken iki motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza kesildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, "Sosyal medya videosu çekmek için canlarını tehlikeye atan gençler" konulu sosyal medya paylaşımı üzerine çalışma başlattı.
Ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye düşüren iki sürücüye Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddelerinden toplam 167 bin lira cezai işlem uyguladı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
